Oferty pracy Specjalista ds. rozliczeń

Specjalista ds. rozliczeń
01Zapewniamy
- świetną atmosferę pracy w dynamicznej, nowoczesnej firmie
- zatrudnienie w formie umowy o pracę zakładające atrakcyjne wynagrodzenie w zależności od wyników i stopnia zaangażowania
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia oraz rozwoju osobistego
- realny wpływ na rozwój firmy
- niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon)
02Twoje zadania
- współpraca przy zarządzaniu projektami krajowymi oraz współfinansowanymi ze środków Unii Europejskiej – realizacja projektów zgodnie z założeniami, monitorowanie i ocena stanu osiągnięcia zamierzonych rezultatów
- samodzielne terminowe rozliczanie, kontrola kwalifikowalności wydatków w ramach projektów realizowanych przez Spółkę
- przygotowywanie wniosków o płatność, harmonogramów płatności, harmonogramów rzeczowo-finansowych oraz pozostałych dokumentów sprawozdawczych – praca w systemie SL oraz narzędziach stosowanych przez Spółkę
- opisywanie faktur i dokumentów kosztowych, list płac zgodnie z kategorią kosztową, stopniem dofinansowania oraz obowiązującymi regulacjami
- kontrola realizacji budżetów projektowych, stopnia wydatkowania, wypełniania obowiązków raportowych i sprawozdawczych, wykonania kamieni milowych, analiza grup ryzyka projektowego
- współpraca w zakresie wykonalności projektów z kluczowym personelem projektowym
- cykliczne opracowywanie zapotrzebowania na środki finansowe, nadzór nad wykorzystaniem budżetów projektów
- uczestnictwo w procesie zakupowym realizowanym przez Spółkę
- przygotowywanie dokumentacji i uczestnictwo w kontrolach projektowych realizowanych przez instytucje pośredniczące i wdrażające oraz firmy audytorskie
- bieżąca współpraca z działem księgowym w celu zapewniania zgodności zapisów księgowych, rozrachunków i rozliczeń
- bieżąca współpraca z partnerami, klientami i instytucjami i organizacjami wdrażającymi programy pomocowe
- obsługa administracyjna projektów w zakresie archiwizacji i przepływu dokumentów
- opracowywanie raportów i statystyk dotyczących realizowanych badań
03Oczekujemy od Ciebie
- wykształcenia wyższego (preferowane kierunki ekonomia, administracja lub pokrewne)
- minimum 3-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku, w tym doświadczenia w pracy w doradztwie lub consultingu projektowym – wymóg konieczny
- praktycznej wiedzy w zakresie realizacji i rozliczania projektów B+R finansowanych z Unii Europejskiej (rozliczanie wniosków o płatność, przygotowanie wniosków o zmianę, udział w kontrolach) – wymóg konieczny
- bardzo dobrej znajomości arkuszy kalkulacyjnych, umiejętności sprawnej pracy z zaawansowanymi funkcjami i formułami
- biegłej znajomości Centralnego Systemu Teleinformatycznego SL2014, SL2021, CST2021, OSF
- znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- skrupulatności w przygotowywaniu dokumentacji
- bardzo wysokiej samodzielności i zaangażowania
- silnej orientacji na osiąganie wyznaczonych celów
- umiejętności analitycznego myślenia
- bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz umiejętności ustalenia priorytetów
- sumienności, dokładności i terminowości wykonywanych zadań
04Mile widziane
- doświadczenie w działach kontroli i rozliczania finansowego w instytucjach pośredniczących i wdrażających
- doświadczenie w rozliczaniu projektów B+R realizowanych przez firmy produkcyjne, przemysłowe lub praca w firmie consultingowej
Nazwa
Centrum Badań i Rozwoju Technologii dla Przemysłu Spółka Akcyjna Rodzaj umowy
Pełny etat Forma umowy
Umowa o pracę