Oferty pracy Specjalista ds. rozliczeń

Specjalista ds. rozliczeń

01Zapewniamy

  • świetną atmosferę pracy w dynamicznej, nowoczesnej firmie
  • zatrudnienie w formie umowy o pracę zakładające atrakcyjne wynagrodzenie w zależności od wyników i stopnia zaangażowania
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia oraz rozwoju osobistego
  • realny wpływ na rozwój firmy
  • niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon)

02Twoje zadania

  • współpraca przy zarządzaniu projektami krajowymi oraz współfinansowanymi ze środków Unii Europejskiej – realizacja projektów zgodnie z założeniami, monitorowanie i ocena stanu osiągnięcia zamierzonych rezultatów
  • samodzielne terminowe rozliczanie, kontrola kwalifikowalności wydatków w ramach projektów realizowanych przez Spółkę
  • przygotowywanie wniosków o płatność, harmonogramów płatności, harmonogramów rzeczowo-finansowych oraz pozostałych dokumentów sprawozdawczych – praca w systemie SL oraz narzędziach stosowanych przez Spółkę
  • opisywanie faktur i dokumentów kosztowych, list płac zgodnie z kategorią kosztową, stopniem dofinansowania oraz obowiązującymi regulacjami
  • kontrola realizacji budżetów projektowych, stopnia wydatkowania, wypełniania obowiązków raportowych i sprawozdawczych, wykonania kamieni milowych, analiza grup ryzyka projektowego
  • współpraca w zakresie wykonalności projektów z kluczowym personelem projektowym
  • cykliczne opracowywanie zapotrzebowania na środki finansowe, nadzór nad wykorzystaniem budżetów projektów
  • uczestnictwo w procesie zakupowym realizowanym przez Spółkę
  • przygotowywanie dokumentacji i uczestnictwo w kontrolach projektowych realizowanych przez instytucje pośredniczące i wdrażające oraz firmy audytorskie
  • bieżąca współpraca z działem księgowym w celu zapewniania zgodności zapisów księgowych, rozrachunków i rozliczeń
  • bieżąca współpraca z partnerami, klientami i instytucjami i organizacjami wdrażającymi programy pomocowe
  • obsługa administracyjna projektów w zakresie archiwizacji i przepływu dokumentów
  • opracowywanie raportów i statystyk dotyczących realizowanych badań

03Oczekujemy od Ciebie

  • wykształcenia wyższego (preferowane kierunki ekonomia, administracja lub pokrewne)
  • minimum 3-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku, w tym doświadczenia w pracy w doradztwie lub consultingu projektowym – wymóg konieczny
  • praktycznej wiedzy w zakresie realizacji i rozliczania projektów B+R finansowanych z Unii Europejskiej (rozliczanie wniosków o płatność, przygotowanie wniosków o zmianę, udział w kontrolach) – wymóg konieczny
  • bardzo dobrej znajomości arkuszy kalkulacyjnych, umiejętności sprawnej pracy z zaawansowanymi funkcjami i formułami
  • biegłej znajomości Centralnego Systemu Teleinformatycznego SL2014, SL2021, CST2021, OSF
  • znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • skrupulatności w przygotowywaniu dokumentacji
  • bardzo wysokiej samodzielności i zaangażowania
  • silnej orientacji na osiąganie wyznaczonych celów
  • umiejętności analitycznego myślenia
  • bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz umiejętności ustalenia priorytetów
  • sumienności, dokładności i terminowości wykonywanych zadań

04Mile widziane

  • doświadczenie w działach kontroli i rozliczania finansowego w instytucjach pośredniczących i wdrażających
  • doświadczenie w rozliczaniu projektów B+R realizowanych przez firmy produkcyjne, przemysłowe lub praca w firmie consultingowej
wyślij aplikację
Nazwa
Centrum Badań i Rozwoju Technologii dla Przemysłu Spółka Akcyjna
Rodzaj umowy
Pełny etat
Forma umowy
Umowa o pracę