Oferty pracy Specjalista ds. administracji

Specjalista ds. administracji

01Zapewniamy

  • świetną atmosferę pracy w dynamicznej, nowoczesnej firmie
  • zatrudnienie w formie umowy o pracę zakładające atrakcyjne wynagrodzenie w zależności od wyników i stopnia zaangażowania.
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia oraz rozwoju osobistego.
  • realny wpływ na rozwój firmy.
  • niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon).

02Twoje zadania

  • samodzielna i kompleksowa obsługa sekretariatu biura oddziału firmy w Krakowie, w tym m.in. prowadzenie kalendarzy spotkań, cykliczne zaopatrzenie biura w materiały biurowe, spożywcze, marketingowe, dbanie o ład i porządek w biurze
  • kompleksowa organizacja i obsługa spotkań firmowych
  • prowadzenie rejestrów korespondencji przychodzącej i wychodzącej, wysyłanie korespondencji
  • współpraca z dostawcami usług zewnętrznych (m.in. z administracją budynku, firmami kurierskimi, serwisem sprzątającym)
  • wsparcie w organizacji wyjazdów służbowych
  • kompletowanie i porządkowanie dokumentacji
  • powielanie i skanowanie materiałów na potrzeby pracowników Centrali i Oddziału w Krakowie, w tym raportów, umów, pełnomocnictw
  • wsparcie w tworzeniu dokumentacji prawnej i biznesowej, współtworzenie umów
    w oparciu o dostępne szablony i wzory
  • kompletowanie oraz archiwizowanie dokumentacji projektowej, zakupowej, księgowej zgodnie z obowiązującymi procedurami
  • koordynacja prawidłowego obiegu i archiwizacji dokumentów pomiędzy Centralą a Oddziałem
  • dbanie o zapewnienie dobrych relacji z Klientami i Partnerami Spółki.
  • bieżące wsparcie organizacyjne Zarządu oraz Oddziału
  • wspieranie zespołu w zakresie przygotowywania dokumentacji projektowej i zakupowej, w tym treści ogłoszeń, formularzy, protokołów i oświadczeń.
  • kompletowanie oraz archiwizowanie dokumentacji projektowej, zakupowej, księgowej zgodnie z obowiązującymi procedurami
  • opisywanie faktur i dokumentów kosztowych oraz bieżąca współpraca z działem księgowym i działem rozliczeń, w celu zapewnienia kompleksowej realizacji procesu rozliczeń projektów

03Oczekujemy od Ciebie

  • wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: ekonomia, administracja i pokrewne).
  • minimum 2-letniego doświadczenia w działach administracyjnych lub na podobnych stanowiskach.
  • dobra znajomości języka angielskiego
  • wysokiej samodzielności i zaangażowania oraz dobrej organizacji pracy
  • sumienności, dokładności i terminowości wykonywanych zadań
  • umiejętności pracy pod presją czasu i ustalenia priorytetów
  • wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych
wyślij aplikację
Nazwa
Centrum Badań i Rozwoju Technologii dla Przemysłu Spółka Akcyjna
Rodzaj umowy
Pełny etat
Forma umowy
Umowa o pracę