Oferty pracy Specjalista ds. administracji

Specjalista ds. administracji
01Zapewniamy
- świetną atmosferę pracy w dynamicznej, nowoczesnej firmie
- zatrudnienie w formie umowy o pracę zakładające atrakcyjne wynagrodzenie w zależności od wyników i stopnia zaangażowania.
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia oraz rozwoju osobistego.
- realny wpływ na rozwój firmy.
- niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon).
02Twoje zadania
- samodzielna i kompleksowa obsługa sekretariatu biura oddziału firmy w Krakowie, w tym m.in. prowadzenie kalendarzy spotkań, cykliczne zaopatrzenie biura w materiały biurowe, spożywcze, marketingowe, dbanie o ład i porządek w biurze
- kompleksowa organizacja i obsługa spotkań firmowych
- prowadzenie rejestrów korespondencji przychodzącej i wychodzącej, wysyłanie korespondencji
- współpraca z dostawcami usług zewnętrznych (m.in. z administracją budynku, firmami kurierskimi, serwisem sprzątającym)
- wsparcie w organizacji wyjazdów służbowych
- kompletowanie i porządkowanie dokumentacji
- powielanie i skanowanie materiałów na potrzeby pracowników Centrali i Oddziału w Krakowie, w tym raportów, umów, pełnomocnictw
- wsparcie w tworzeniu dokumentacji prawnej i biznesowej, współtworzenie umów
w oparciu o dostępne szablony i wzory - kompletowanie oraz archiwizowanie dokumentacji projektowej, zakupowej, księgowej zgodnie z obowiązującymi procedurami
- koordynacja prawidłowego obiegu i archiwizacji dokumentów pomiędzy Centralą a Oddziałem
- dbanie o zapewnienie dobrych relacji z Klientami i Partnerami Spółki.
- bieżące wsparcie organizacyjne Zarządu oraz Oddziału
- wspieranie zespołu w zakresie przygotowywania dokumentacji projektowej i zakupowej, w tym treści ogłoszeń, formularzy, protokołów i oświadczeń.
- kompletowanie oraz archiwizowanie dokumentacji projektowej, zakupowej, księgowej zgodnie z obowiązującymi procedurami
- opisywanie faktur i dokumentów kosztowych oraz bieżąca współpraca z działem księgowym i działem rozliczeń, w celu zapewnienia kompleksowej realizacji procesu rozliczeń projektów
03Oczekujemy od Ciebie
- wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: ekonomia, administracja i pokrewne).
- minimum 2-letniego doświadczenia w działach administracyjnych lub na podobnych stanowiskach.
- dobra znajomości języka angielskiego
- wysokiej samodzielności i zaangażowania oraz dobrej organizacji pracy
- sumienności, dokładności i terminowości wykonywanych zadań
- umiejętności pracy pod presją czasu i ustalenia priorytetów
- wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych
Nazwa
Centrum Badań i Rozwoju Technologii dla Przemysłu Spółka Akcyjna Rodzaj umowy
Pełny etat Forma umowy
Umowa o pracę