Oferty pracy Asystent/ka Biura

Asystent/ka Biura

01Zapewniamy

  • Świetną atmosferę pracy w dynamicznej, nowoczesnej firmie
  • Zatrudnienie w formie umowy o pracę zakładające atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie w zależności od wyników i stopnia zaangażowania
  • Pracę w nowoczesnym kompleksie biurowym, w dogodnym punkcie komunikacyjnym
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia oraz rozwoju osobistego
  • Realny wpływ na rozwój firmy
  • Pakiet benefitów: dofinansowanie zajęć sportowych, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, owocowe wtorki, spotkania integracyjne, brak dress code’u, kawa/herbata

02Twoje zadania

  • Samodzielna i kompleksowa obsługa sekretariatu biura, w tym m.in. prowadzenie kalendarzy spotkań, cykliczne zaopatrzenie biura w materiały biurowe, spożywcze, marketingowe, dbanie o ład i porządek w biurze
  • Kompleksowa organizacja i obsługa spotkań oraz rezerwacja sal konferencyjnych
  • Prowadzenie rejestrów korespondencji przychodzącej i wychodzącej, wysyłanie korespondencji
  • Współpraca z dostawcami usług zewnętrznych (m.in. z administracją budynku, firmami kurierskimi, serwisem sprzątającym)
  • Opisywanie faktur i dokumentów kosztowych oraz bieżąca współpraca z działem księgowym i działem rozliczeń w celu zapewnienia kompleksowej realizacji procesu rozliczeń projektów
  • Wsparcie w organizacji i rozliczaniu wyjazdów służbowych (przygotowywanie delegacji, kupowanie biletów, rezerwacja hoteli, rejestracja uczestników na konferencje i szkolenia)
  • Koordynacja prawidłowego obiegu i archiwizacji dokumentów pomiędzy Centralą a Oddziałem
  • Wspieranie zespołu w zakresie przygotowywania dokumentacji projektowej i zakupowej
  • Dbanie o zapewnienie dobrych relacji z Klientami i Partnerami Spółki
  • Przygotowywanie dokumentacji i uczestnictwo w kontrolach projektowych, realizowanych przez instytucje pośredniczące i wdrażające oraz firmy audytorskie
  • Bieżące wsparcie organizacyjne Zarządu oraz Oddziału

03Oczekujemy od Ciebie

  • Wykształcenia wyższego (preferowane kierunki administracja, zarządzanie lub pokrewne)
  • Minimum 3-letniego doświadczenia w działach administracyjnych lub na podobnych stanowiskach
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2
  • Bardzo wysokiej samodzielności, proaktywności i zaangażowania
  • Bardzo dobrej organizacji pracy
  • Sumienności, dokładności i terminowości wykonywanych zadań
  • Wysokiej kultury osobistej, znajomości etykiety biznesowej
  • Umiejętności ustalania priorytetów
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych
wyślij aplikację
Nazwa
Centrum Badań i Rozwoju Technologii dla Przemysłu Spółka Akcyjna
Adres
ul. Ludwika Waryńskiego 3A, 00-645 Warszawa
Rodzaj umowy
Pełny etat
Forma umowy
Umowa o pracę